Мингулова Арина АмировнаӘлеуметтік педагог: Мингулова Арина Амировна
Жұмыс өтілі: 7 жыл
Санаты: мұғалім-модератор
Бакалавриат білімі: Манаш Қозыбаев атындағы СҚМУ, мамандығы – «Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану», мамандығы – инклюзивті білім берудің әлеуметтік мұғалімі
Магистрлік білім: ОМПУ, бағыты: психологиялық-педагогикалық білім, мамандығы «Психология және әлеуметтік педагогика».
Кәсіби қасиеттер: мейірімділік, эмпатия, нәзіктік, мақсаттылық, педагогикалық құзыреттілік, шешімділік, еңбекқорлық, талапшылдық, педагогикалық қолдау.
Кәсіби жетістіктері:
1-дәрежелі диплом, «Кәсіби құзыреттілік: әлеуметтік педагог» Республикалық олимпиадасының жеңімпазы (2020);
«Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу саласындағы әлеуметтік педагог жұмысының технологиясы» тақырыбындағы мұғалімдерге арналған республикалық оқыту семинарының қатысушысы (2020);
Қалалық семинарда педагогикалық тәжірибені жалпылау: «Бала мен ата-ана қарым-қатынасын психологиялық-педагогикалық қолдау. Деструктивті мінез-құлықтың алдын алу»;
«Арнайы және әлеуметтік педагогика кафедрасының білім беру бағдарламаларын халықаралық тәжірибе негізінде ЖОО түлектерінің кәсіби құзыреттіліктеріне қойылатын заманауи талаптар тұрғысынан жетілдіру» тақырыбындағы ғылыми-әдістемелік семинарға қатысушы;
«Dynamika nauowych badan» халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының қатысушысы (Чехия, 2021);
«Қазіргі Қазақстан жағдайындағы арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың заманауи тенденциялары. Проблемалар, шешімдер, перспективалар», М.Қозыбаев атындағы СҚУ;
Үздік әлеуметтік мұғалім (2021ж.);
СҚО үздік әлеуметтік педагогы – 1 орын (2022 ж.).
«Педагогикалық идеялар панорамасы» Республикалық конкурсының «Өрлеу» БАҰО «Солтүстік Қазақстан облысы бойынша кәсіби даму институты» филиалының өңірлік сараптамалық кеңесінің мүшесі.

Қысқаша сипаттамасы:
Мақсаты: оқушылардың жеке тұлғасын кешенді және жан-жақты дамытуға және олардың табысты оқуына ықпал ететін қолайлы және жайлы әлеуметтік-педагогикалық жағдайлар жасау.
Тапсырмалар:
1. Әр оқушының әлеуметтік-педагогикалық жағдайына жүйелі мониторинг жүргізу.
2.
Оқушыларда өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тану және өзін-өзі анықтау сияқты әлеуметтік маңызды дағдыларды қалыптастыру.
3.
Әртүрлі оқу проблемалары бар студенттерге дер кезінде көмек көрсетуге бағытталған қажетті әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды жасау.